- Kategori


Klager og Betingelser
REKLAMATION AF FØDEVARE
KONTAKT JYSK DINER STRAKS - PÅ FESTDAGEN!
Der er begrænset reklamationsret på fødevarer, da disse har en naturlig holdbarhed, og evt. reklamationer skal foregå på leveringsdagen pr. telefon eller email.
Mangler/fejl meddeles straks til Jysk Diner på tlf. 70250102 eller pr. Email til info@jysk-diner.dk.
Reklamation over fejl og mangler, bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen med chaufføren. Det er DIT ansvar, at gennemgå hele ordren. Gennemgå altid med chaufføren, at du har fået det rigtige antal retter, skåle og fade. Undersøg om det stemmer overens med fakturaen – Husk du selv skal tjekke maden i termokasserne.
Du fraskriver dig dine reklamations rettigheder såfremt du fravælger gennemgang af maden med chaufføren. Vi forbeholder os ret til at efterlevere nye varer, så festen kan fortsætte uden større forsinkelser.
Vi refunderer købsprisen på den ret med fejl eller mangler hvis EFTERLEVERING ikke lader sig gøre. Alternativ kan vi tilbyde et afslag i prisen, hvis du ønsker at beholde produktet trods fejlen.
Vores personale kan træffes på telefonen 70250102 indtil den sidste levering, så forsøg ALTID at ringe på festdagen hvis der er noget. Vi hjælper også gerne med at løse evt. problemstillinger omkring håndtering af maden eller med gode råd.
Vi forbeholder os ret til at løse situationen og efterlevere evt. manglende varer eller håndtere fejl på leveringsdagen, så alt foregår som aftalt, så festen får det bedste udfald.
REKLAMATION EFTER FESTEN
Klager og betingelser
Vi bestræber os altid på at levere en høj kvalitet og god service. I tilfælde af reklamationer ønsker vi at sikre en fair og ordentlig behandling af sagen. For at kunne imødekomme en klage, skal følgende være opfyldt:
-
Der skal være gjort forsøg på at kontakte os på selve dagen, hvis der opleves problemer.
-
Kunden skal kunne fremvise dokumentation, f.eks. billeder, hvis der klages over madens kvalitet.
-
Den relevante ret bør være gemt, så vi har mulighed for at vurdere forholdene.
-
Vi forbeholder os ret til ikke at behandle sager, hvor der udvises truende eller krænkende adfærd, eller hvor der fremsættes krav om kontant kompensation uden dokumentation.
Vi ønsker en konstruktiv dialog og håber på gensidig respekt i tilfælde af uenighed.
Er din reklamation på baggrund af smag og behag, ikke indfriet forventning, høre vi også meget gerne fra dig. Din feedback er meget vigtig for os.
FORDI FESTEN IKKE KAN GØRES OM...
Det er dit ansvar, at gennemgå hele ordren også det i termokasserne. Du skriver under på, at hele ordren er gennemgået og komplet ved levering på festdagen.
VIGTIGT...
Al dialog med vores personale bør ske i en god og konstruktiv tone. Vi vil gøre alt hvad vi kan, for at hjælpe dig. Reklamationer over fejl og mangler, der modtages efter festdagen, vil blive håndteret efter gennemgang med køkkenchefen i den aktuelle afdeling. Vi bestræber os på, at behandlingstiden bliver så kort som det er fagligt muligt.