

Ofte stillede spørgsmål
SPØRGSMÅL & SVAR - MAD UD AF HUSET - HVAD VIL DU VIDE?
Tlf. 70250102 - info@jysk-diner.dk - Landsdækkende levering af Mad ud af huset
FESTMAD FRA JYSK DINER - SPØRGSMÅL OG SVAR
Har i åbent alle årets dage?
Ja! Dog holder salgskontoret lukket den 24. december og den 1. januar. Skal du planlægge en fest eller bare et gensyn med vennerne? Så kan du bestille maden fra vores landsdækkende diner transportable hele året rundt.
Hvor mange kuverter skal man bestille til ?
Vi anbefaler at du bestiller 1 kuvert pr. person. Du kan beregne 1 kuvert til to børn under seks år. Husk evt. ekstra kuverter forret og dessert til børnene.
Vi har et stort udvalg af buffeter, menuer og anretninger til alle former for fester. Uanset hvor stort et arrangement, du skal planlægge, kan Jysk Diner være behjælpelig med mad ud af huset.
Alle vores buffeter og menuer leveres til minimum 10 kuverter. Dog kan vores Tapas & Buffet leveres til minimum 8 kuverter, og vores julemiddag til juleaften samt vores nytårsmenu kan begge leveres til minimum 6 kuverter. Vores vegetarmenuer skal bestilles til minimum 2 kuverter, og vores børnemenuer skal bestilles til minimum 5 kuverter.
Kan vi lave ændringer i en buffet eller menu
Du kan bytte om i alle vores tilbudspakker mod en mindre merpris, og du kan sammensætte retterne fra alle vores menuer og buffeter på kryds og tværs. Skriv gerne i kommentarfeltet ved bestilling hvilke ændringer, du ønsker, eller kontakt vores personale på tlf. 70 25 01 02.
Er der mad nok ?
Det kan siges kort: Ja! Vi har mange års erfaring med beregning af mad til fest, så overlad det trygt til os. Det er også bevidst, at vi beregner ekstra mængder til buffet, da gæsterne også spiser med øjnene og ofte tager mere end de kan spise.
Derfor anbefaler vi, at du simpelthen bestiller det antal kuverter, der svarer til antallet af gæster – så leverer vi den mængde mad, der passer til din fest.
Er der mange meget "usædvanlig sultne" gæster, kan du altid supplere med ekstra tilbehør eller kød. Husk også at tælle evt. køkkenhjælp og musikere med.
Skal du bruge en menu, der egner sig til tallerkenanretning, skal du være opmærksom på, at den ikke egner sig til en buffet. Denne beregning er nemlig anderledes.
Du kan roligt vælge den type buffet eller menu, der skal passe til dit arrangement. Vi har lavet specielle tilbud til barnedåb, konfirmation og bryllup, som egner sig særligt godt til netop disse typer fester.
Hvor tidligt skal jeg bestille ?
Det er som regel bedst at bestille ca. to - tre uger før den dag, du skal bruge maden. Vi kan også tage imod bestillinger med meget kort varsel. Ring eller skriv til os – så finder vi en løsning. Når du har bestilt, kan du frem til 8 dage før festen ændre i bestillingen, både hvad angår kuvertantal og menu, ved at kontakte os.
Hvilken oplysninger skal I bruge fra mig ved bestilling?
Dit kontakt tlf. / mobil nr. ?
Din hjemmeadresse eller fakturaadresse ?
Dato for festen/arrangementet ?
Spisetid ved festen, hvornår forventer du I skal starte med maden?
Hvilken adresse skal maden leveres til ?
Mobilnummer / kontaktnummer på leveringsdagen ?
På hvilken adresse kan vi afhente servicen efter festen? Hvor vil den stå? Uden for døren hvis ingen er hjemme, i et skur, en carport, en garage, på en terrasse el. l. ?
Hvilken Buffet eller Menu har du valgt ?
Ønsker du en Afbestillingssikkerhed til kr. 99,- (Info) JA / NEJ
Antal gæster incl. dig selv - Bare et cirkatal, du kan rette i kuvertantallet frem til 8 dagen inden festen
OSB: Hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelsen indenfor 24 timer, så kig evt. i din spam-mappe / uønsket post